Profi Marketing
Ez nem varázslat! A vállalkozásodra szabott minőségi, kulcsszavak alapján összerakott szöveges, képes, videós marketing célú anyagokkal képes vagy megsokszorozni ügyfeleid számát, melynek eredményeit persze bevételeiden is érzékelni fogod. Bebizonyítsuk, hogy nálad is működne?
Ajánlatot kérek!Tűpontos PPC hirdetések – Fizetett hirdetések hatékonyan
A PPC hirdetések révén pontos célzással juttathatod el ajánlataidat a megfelelő célközönséghez demográfiai adatok, érdeklődési kör, online viselkedés vagy saját adatok alapján. Költséghatékonyak, mivel te szabályozod a hirdetési költést, és csak a kattintásokért fizetsz, gyorsan alkalmazkodva a piaci igényekhez. A kampányok világos mérőszámokat biztosítanak, amelyek segítenek a hatékony futtatásban, optimalizálásban és értékelésben, támogatva az üzleti döntéseket. Emellett a hirdetések néhány nap alatt beállíthatók, lehetővé téve a gyors piacralépést és növekedést. Vállaljuk Facebook, Google, LinkedIn és TikTok hirdetési kampányok megtervezését és pontos kivitelezését.
E-bookok, PDF anyagok, Esettanulmányok
Egy jól elkészített bemutató pdf vagy esettanulmány érdekes és hasznos tudást képes adni az olvasójának termékedről, szolgáltatásodról. Ezért is olyan közkedvelt eszközök ezek egyrészről a tudás átadás céljára, másrészről pedig jól használva nagyszerű értékesítés ösztönzőként is tudnak funkcionálni.
Blogcikk sorozatok, Tudásanyagok
Ki olvas még blogot 2024-ben? Ki ír mostanság még blogokat? Ugye te is hallottál már efféle mondatokat? A rövid válasz pedig az, hogy egy okosan megírt, hasznos tudással átitatott , informatív blog cikk; cikk sorozatok nagyon sok új vásárlót képesek behozni neked, sőt még SEO szempontból is sokat ér!
Képes és videós tartalmak, rádió spotok
A tartalom marketing nem csak a szöveges tartalmakról szól. Egy infografika, egy okosan összerakott videó vagy akár egy jól megírt rádiós hirdetés elkészítése hatalmas márka értéket tud generálni. Mert “a Calgonnal a mosógép is tovább él” , ugye? 🙂
PR cikkek, SEO fókuszú blogcikkek
A jó PR kommunikációban elsősorban nem az eladás, értékesítés az elsődleges célunk. Kiemelkedően fontos, hogy milyen üzenetet akarunk és tudunk a cikkünkkel átadni a célzott vásárlói rétegeinknek rólunk, a márkánkról vagy termékünk, szolgáltatásunkról. Így kimondhatjuk, hogy egy igazán ütős PR cikk akkor lesz nyerő és sikeres, ha válaszokat tudunk adni olyan kérdésekre, igényekre melyekre a célzott fogyasztóink szerintünk válaszokat keresnek, és tesszük mindezt, figyelemfelkeltően és értékesítés ösztönző formában.
Közösségi média és PPC tartalmak
Mindenki úgy tartja, hogy a céges megjelenés a közösségi médiában ma már elengedhetetlen. Legtöbben persze itt egyből a Facebook-ra gondolnak. Ez így is van, viszont a többi közösségi oldalon is érdemes jelen lenni. Beszélhetünk itt az Instagram, Linkedin, Youtube, Tiktok,Threads és még sorolhatnám közösségi. felületekről is. Mindegyik oldal más és más marketing stratégiát kíván, és más közönséget tudunk velük elérni. Mindennel is volt már dolgunk! Kérd ajánlatunk most és olyan referenciákat mutatunk amiktől a szád is tátva marad.
Google linképítés - seo
A linképítés egyik legjobb módszere az, ha annak az oldalnak a linkjét, amelynek Google-helyezését javítani szeretnénk, nem egyszerűen csak kitesszük egy weboldalra, hanem hosszabb szövegbe, PR-cikkbe ágyazzuk bele. Eredetileg az ilyen cikkek egy szervezeti egység és a nyomtatott sajtó közti kommunikáció és bizalomépítés formája volt és kölcsönös előnyökön alapult. A szervezeti oldal ingyen jutott bemutatkozási lehetőséghez, a sajtóorgánum pedig ingyen kapott egy megszerkesztett, egyedi információkat tartalmazó tájékoztató cikket. Az online felületeken is megmaradt ez a használati forma, de mivel a ezekben a cikkekben sorra megjelent az adott cég, az adott termék vagy szolgáltatás honlapjának a linkje, így szerepe lett abban, hogy a hivatkozott webhelyek internetes keresettsége növekedjen és a keresőtalálatok közt elfoglalt pozíciója a relevanciának megfelelően javúljon. Azaz a marketing célú anyagoknak egyszersmint a keresőmarketingben betöltött szerepe kiugróan megnőtt. Végül pedig ez utóbbi vált dominánssá: ma webfelületre PR-cikket nem azért írunk és nem azért helyezünk el elsősorban, hogy terméket, szolgáltatás, vállalkozást promotáljunk, hanem azért, hogy az adott áru vagy szolgáltatás honlapjának kulcsszavas Google-helyezését javítani tudjuk.