Tartalom Marketing
Ez nem varázslat! A vállalkozásodra szabott minőségi, kulcsszavak alapján összerakott szöveges, képes, videós marketing célú anyagokkal képes vagy megsokszorozni ügyfeleid számát, melynek eredményeit persze bevételeiden is érzékelni fogod. Bebizonyítsuk, hogy nálad is működne?

E-bookok, PDF anyagok, Esettanulmányok
Egy jól elkészített bemutató pdf vagy esettanulmány érdekes és hasznos (gyakorlati) tudást képes adni az olvasójának. Ezért is olyan közkedvelt eszközök ezek egyrészről a tudás átadás céljára, másrészről pedig jól használva nagyszerű értékesítés ösztönzőként is tudnak funkcionálni.


Blogcikk sorozatok, Tudásanyagok
Ki olvas még blogot 2021-ben? Ki ír mostanság még blogokat? Ugye te is hallottál már efféle mondatokat? A rövid válasz pedig az, hogy egy okosan megírt, hasznos tudással átitatott , informatív blog cikk; cikk sorozatok nagyon sok új vásárlót képesek behozni neked!


Képes és videós tartalmak, rádió spotok
A tartalom marketing nem csak a szöveges tartalmakról szól. Egy infografika, egy okosan összerakott videó vagy akár egy jól megírt rádiós hirdetés elkészítése hatalmas márka értéket tud generálni. Mert „a Calgonnal a mosógép is tovább él” , ugye? 🙂


PR cikkek, SEO fókuszú blogcikkek
A jó PR kommunikációban elsősorban nem az eladás, értékesítés az elsődleges célunk. Kiemelkedően fontos, hogy milyen üzenetet akarunk és tudunk a cikkünkkel átadni a célzott vásárlói rétegeinknek rólunk, a márkánkról vagy termékünk, szolgáltatásunkról. Így kimondhatjuk, hogy egy igazán ütős PR cikk akkor lesz nyerő és sikeres, ha válaszokat tudunk adni olyan kérdésekre, igényekre melyekre a célzott fogyasztóink szerintünk válaszokat keresnek, és tesszük mindezt, figyelemfelkeltően és értékesítés ösztönző formában.


Közösségi média tartalmak
Mindenki úgy tartja, hogy a céges megjelenés a közösségi médiában ma már elengedhetetlen. Legtöbben persze itt egyből a Facebook-ra gondolnak. Ez így is van, viszont a többi közösségi oldalon is érdemes jelen lenni. Beszélhetünk itt az Instagram, Linkedin, Youtube, Thumbler..stb. felületeiről vagy akár még a Tik Tok-ról is. Mindegyik oldal más és más marketing stratégiát kíván, és más közönséget tudunk velük elérni.

Google linképítés - seo
A linképítés egyik legjobb módszere az, ha annak az oldalnak a linkjét, amelynek Google-helyezését javítani szeretnénk, nem egyszerűen csak kitesszük egy weboldalra, hanem hosszabb szövegbe, PR-cikkbe ágyazzuk bele. Eredetileg az ilyen cikkek egy szervezeti egység és a nyomtatott sajtó közti kommunikáció és bizalomépítés formája volt és kölcsönös előnyökön alapult. A szervezeti oldal ingyen jutott bemutatkozási lehetőséghez, a sajtóorgánum pedig ingyen kapott egy megszerkesztett, egyedi információkat tartalmazó tájékoztató cikket. Az online felületeken is megmaradt ez a használati forma, de mivel a ezekben a cikkekben sorra megjelent az adott cég, az adott termék vagy szolgáltatás honlapjának a linkje, így szerepe lett abban, hogy a hivatkozott webhelyek internetes keresettsége növekedjen és a keresőtalálatok közt elfoglalt pozíciója a relevanciának megfelelően javúljon. Azaz a marketing célú anyagoknak egyszersmint a keresőmarketingben betöltött szerepe kiugróan megnőtt. Végül pedig ez utóbbi vált dominánssá: ma webfelületre PR-cikket nem azért írunk és nem azért helyezünk el elsősorban, hogy terméket, szolgáltatás, vállalkozást promotáljunk, hanem azért, hogy az adott áru vagy szolgáltatás honlapjának kulcsszavas Google-helyezését javítani tudjuk.